Sunteti aici Prima pagină » Oportunități de carieră » Întrebări frecvente


Întrebări frecvente



Cum aplic pentru un post vacant?

Dacă doriți să ne trimiteți aplicația dvs. pentru unul din posturile vacante, vă rugăm să faceți click pe link-ul alăturat postului sau să ne trimiteți CV-ul dvs., însoţit de o scrisoare de intenție în care să specificați postul (posturile) de care sunteți interesat. În funcție de divizia în care se află postul vizat de dvs., puteți trimite aplicația la:


Pentru posturile vacante din Divizia Operațiuni Industriale
Adresa: Bd. Theodor Pallady nr. 50
Sector 3, București

E-mail: resurseumane.operatiuni@zentiva.ro
Fax: 0040 21 345 40 04
Tel: 0040 21 304 72 00

Pentru posturile vacante din Divizia Comercială
Adresa: Str. Gara Herăstrău nr. 4, Clădirea B, etajele 8 si 9
Sector 2, București, cod 020334

E-mail: hr.ro@sanofi.com
Fax: 0040 21 310 74 04
Tel: 0040 21 304 66 90


Pot să vă contactez chiar dacă nu sunt interesat de posturile vacante actuale?

Da. Pentru a fi înregistrat în baza noastră de date, puteți trimite CV-ul dvs. şi o scrisoare de intenție, specificând departamentul/departamentele în care ați dori să vă desfăşuraţi activitatea.


Cum se desfăşoară procedura de selecție pentru posturile vacante?

Procesul de recrutare şi selecție se derulează in 2 sau 3 etape, în funcție de postul pentru care ați aplicat. Inițial, veți fi evaluat pe baza calificărilor şi experiențelor relevante detaliate in CV-ul dvs. Candidații selectați vor fi invitați pentru un interviu la sediul companiei. Un specialist în resurse umane şi managerul superior al viitorului angajat participă, de obicei, la această întâlnire. Interviul poate dura între 30 si 60 de minute.


În unele cazuri, puteți fi invitat la al doilea interviu sau la un centru de evaluare (assessment center).


În mod normal, între cele două etape ale interviului pot trece intre 1 si 3 săptămâni. După fiecare etapă la care a participat candidatul este informat asupra activităților viitoare precum şi asupra perioadei de timp care va trece până la desfășurarea acestora.


Ce înseamnă "centru de evaluare" sau "assessment center"?

Centrul de evaluare este o metodă de evaluare a abilitaților angajaților, folosită de asemenea şi în procesul de recrutare şi selecție. Un grup de candidați pentru un anumit post rezolvă o serie de studii de caz referitoare la situații apropiate de realitate. Se pot folosi de asemenea teste psihologice, teste de limbă străină sau alte teste profesionale. Performanţa şi comportamentul candidaților sunt studiate de o echipă de specialiști. Această metodă de selecție durează de obicei 1 zi. În cazul în care sunteți invitat la centrul de evaluare, reţineţi că va fi o etapă esenţială pentru selecţia dvs.


Cine poate accesa datele mele si CV-ul?

Toate datele dvs şi documentele furnizate sunt considerate strict confidențiale şi pot fi accesate doar de către Departamentul de resurse umane şi managerii departamentelor pentru care ați aplicat.


Cum pot ajunge la Zentiva?

Pentru a ajunge la sediul diviziei Operaționale, puteți ajunge:

  • cu autoturismul, de la piața Titan (intersecția Camil Ressu cu Nicolae Grigorescu), mergând spre autostrada cu direcția Constanţa; sediul diviziei Operațiuni Industriale se află pe partea dreaptă, la 1400 m de la intersecția Piața Trapezului
  • cu transportul în comun, metrou stația Nicolae Teclu, tramvaiele 27, 19 sau 40, stația Stirom.

Pentru a ajunge la sediul diviziei Comerciale, puteți ajunge:

How to find us

Ultima actualizare: 04.08.2015 13:10 


[ ↑ K obsahu ↑ ]